mandag 9. januar 2012

Foto igjen...

Men litt mindre frustrert enn i forrige innlegg. Takk for gode tips til Hanne med bloggen Det lille røde huset

Her et bilde tatt kl 9 på mårran for et par dager siden.

Skjønner at man må bruke tid på lære seg å ta gode bilder, men tolmodighet er kanskje ikke den egenskapen jeg er best utstyrt med...!! 
Har fått tips om både objektiv og en ekstern blitz, så dette har kommet på ønskelista.

Levende lys er alltid koselig :o)


Har dere forresten sett de kule fotoveskene som selges hos fotobag.no ?

Klarer ikke å bli helt enig med meg selv, men tror denne ble min favoritt :o)


Til slutt et lite bilde av min meeeget avslappede hund, Lotta, som passer pc`n mens jeg fikler 
med kamera ;o)

Har nå et maleprosjekt på gang, og vil vise dere litt av det i morgen....

Ha en flotters vinterkveld




1 kommentar:

  1. Så bra at det ordnet seg med kameraet! Har selv store planer om å investere i speilreflekskamera, men hvilket et skal man velge?? Er jo en stor jungel der ute jo... Nikon eller Canon?? Hmmm... Får vel spekulere litt videre ;o)

    Fortsatt fin uke!

    SvarSlett