torsdag 8. desember 2011

Det er liv....

Ja for dere som tror det ikke er liv, så skjønner jeg det..!! Er snart to måneder siden sist jeg var innom å skrev noen ord... Er forferdelig sløv med å oppdatere her inne, men setter meg stadig mål om å bli flinkere...


Barna ser blåfjell, og julefølelsen kommer snikende..

Dagene går med til juleforberedelser. Er straks i mål med gavene og har en plan på hva som skal bakes. I dag har jeg prøvelaget julesnacks fra Manuelas blogg. Denne snacksen heter Caramel Corn, og var helt nydelig.

 Oppskriften finner dere HER

Er for tiden inne i en sydillemodus, så får da ryddet litt tid til å sitte med symaskina også. Har sydd noen toalettmapper, en del sminkepunger og noen penal. Ikke alt kan vises, da det er tenkt som julegaver :o)

Har såvidt startet med en juleduk med mønster fra AnnaKa, som jeg håper å få til. (har aldri sydd duk før...)


Ønsker alle en fin kveld, og lover å stikke innom igjen snart ;o)


1 kommentar:

  1. Ofte eller ikke, koselig er det nå uansett. Caramell corn fra Manuella er også utprøvd her i år.
    Ha ei søt førjulstid!

    SvarSlett