tirsdag 28. juni 2011

Ugler...

Ugler har sneket seg mer og mer inn rundt omkring i det siste har jeg sett. Både når det gjelder klær, smykker og interiør. Har fått presentert en del av mine leverandørers høst og vinterkolleksjoner, og også der er det ugler i forskjellige materialer, former og farger.

Tenkte derfor jeg måtte prøve meg på å sy en, men det ble sannelig to.
Denne blå var den første...

Så tenkte jeg at en uglepute kanskje var kult...
Denne er fylt med en dunpute som er 50 x50 cm, og får en litt "slapp" look når noen har ligget på den....

Har ikke greid å bestemme meg for om jeg synes disse uglene er tøffe eller teite....
Hva synes du?





4 kommentarer:

  1. jeg syns de er kjempetøffe! Jeg lar siklet litt på uglene som damen bak bloggen 'barbro's lille atelier' lager :) hun er så flink! Dine var også kjempefine! Likte spes den første :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Kjempefine ugler du har laget! De skal du være stolt av! Flotte farger:)
    Koselig blogg du har!
    Gleder meg til å følge deg videre:)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Så fine ugler, jammen er du flink.
    Blir likegodt følger her hos deg jeg.

    SvarSlett
  4. Har gjort den samme observasjonen jeg også, og ser at ugler er populære "dyr". Har ingen selv enda, men fikk litt lyst til å sy meg en jeg også nå. Den blå ble jo bare såå søt ;o)Har du laget mønstret selv eller?

    SvarSlett