mandag 25. oktober 2010

Nye varer og give away`s

I dag kom det to paller med varer, så da var det bare å brette opp ermene og pakke ut. Som du ser på bilde var det til tider rimelig kaos i butikken, da jeg bare måtte få varene inn så det ikke regnet på dem....

Fikk nå etterhvert ryddet og satt galskapen i system :)

Har også tatt en blogg runde, og da fant jeg et par fine give away`s.
Kast dere med dere også :)

Give Away hos My Home Is My Castle


Og Give Away hos Randi`s lille hobbyverden


 Ha en fin mandagskveld :)


2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. åååå kommentaren min fra før er borte.... men det er vel jeg som har knotet igjen da vøttø :)

    Ja det er meg, med marka å ingerfærøl. Holdt på å le meg skakk da jeg leste kommentaren din.

    Mye fint du har i butikken din! Shoppelysten eksploderer! :)

    SvarSlett