onsdag 8. september 2010

Durance

I dag har det kommet påfyll og noen nye varer fra Durance og Le Blanc. Produktene herfra lukter så godt, at til og med postmannen sa at han ikke hadde lyst til å levere fra seg eskene, da det duftet så godt i bilen hans.. :)
Duftkonvolutter med lavendel, og med englemotiv som har amber duft.

Hånd og kroppssåpe med lavendel er også nyheter. Lavendelduften er jo bare så nydelig.

Tenkte jeg skulle tørke noe av den lavendelen jeg har i pottene mine på verandaen, men er usikker på hvordan man gjør dette.
Noen som vet?


3 kommentarer:

  1. Hihi, ja DA må de lukte godt når selv postmannen kommenterer det! :) Syns de flaskene er så lekre og dekorative.
    Litt usikker på hvordan man tørker blomster, men jeg innbiller meg at man bare bundter dem sammen og henger dem opp-ned. Mulig det fins noe man kan spraye med for å bevare fargen. Lykke til

    Klem

    SvarSlett
  2. Har full nedtelling til høstferien jeg nå, for da skal prinsessa og jeg hjem til mormor på Kolvereid. Det betyr blant annet et besøk i Fie's butikk! Gleeder meg ♥

    Ønsker deg ei strålende høstuke!

    SvarSlett
  3. Hei
    Så koselig at du fant bloggen min.
    Koselig blogg du har. Må være spennende og mye jobb og starte egen butikk.

    Durance lukter bare helt himmelsk. Det sånn at en blir avhengig av produktene deres.
    Liker vaskemiddlet og skyllemiddle. Bruker det til sengklær og hånduker. Bruker gulv vasken også. Oppvaskmiddlet til kopper likte jeg ikke,da det ikke skummet.
    Skal du ikke melde deg inn på NIB og kreativebloggere? Da treffer du mange flere.
    Jeg tørker lavendel ved og henge de opp i bunter.eller tar hvert frø og legger til tørk,alt etter hva jeg skal bruke de til.
    legger bloggen din til lista mi og legger meg som følger på bloggen din.
    Klem

    SvarSlett