mandag 9. august 2010

Tiden flyr...

Ja tiden flyr når man har noe å gjøre, eller noe man skulle ha gjort til enhver tid. Siden sist har det gått i ett, hovedsaklig med ordning av butikken, men også med arrangement av koselig søskenbarntreff i helga. Takk for en fin helg alle sammen ;o)
Har klart å koble ut "computeren" noen kvelder, med hakking av kjøkkenkluter. Hakking er en gammel håndarbeidsteknikk som jeg nettopp har lært meg. Man brukeren spesiell heklekrok(hakkekrok) til dette, men ellers er det veldig enkelt. For den som har lyst til å prøve, finnes beskrivelse av teknikken her.
Bildet viser tre av klutene jeg har hakket.

På bilde under ser dere hvordan hakkekroken ser ut. Jeg har hakket disse med Paris fra Drops, men man kan bruke det garnet man ønsker selv, og bare tilpasse med str på hakkekrok og maskeantall. Det er i allefall veldig fort gjort å få til en klut.



I dag har jeg hatt god hjelp av søsteren min til å pakke ut varer. Legger ut et par glimt fra butikken, men det gjenstår nok en god del jobbing før vi er i mål.



Da er det vel tid for å legge seg litt på lading, slik at det er litt "futt" igjen til i morgen.
So long...


Klem Fie ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar