mandag 31. mai 2010

Varer fra Bloomingville

Jeg har i dag fått bekreftet av varene jeg venter fra Bloomingville er på vei, og at de IKKE blir rammet av streik. Håper endelig at denne streiken snart er over, sånn at jeg får kommet i gang. Nettbutikken er ferdig produsert, og ligger bare på vent til varene er på plass. Denne streiken har bremset oppstarten min, men håper den snart er over nå, og at jeg kan være i gang for fullt.

Da jeg har lite butikkjobbing om dagen, har jeg vært på hytta å malt en bod. Fargen er gustaviansk blå, og jeg er veldig spent på om den blir for mørk for det lille rommet... Men vi får se når vi har malt helt ferdig før vi avgjør det.


Ferdig sparklet og klar for maling.
Første strøk er ferdig. Vindu og lister skal selvfølgelig også bli hvite.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar